Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

350 sklepów PSB Mrówka w Polsce

Rozwija się sieć sklepów PSB Mrówka. W 2022 roku, do tej pory, powstało osiem Mrówek, tym samym Grupa PSB dysponuje już 350 marketami typu dom i ogród pod tą marką.

Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w następujących miejscowościach: Łańcut, Żyrardów, Pszczyna, Solec Kujawski, Zamość, Niemodlin, Garbatka Letnisko, Powroźnik.Do końca roku powstanie jeszcze 10 nowoczesnych placówek.  

Sieć 350 sklepów PSB Mrówka dysponuje łącznie 496 000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia ponad 7600 pracowników. Sklepy te oferują od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy produktów niezbędnych do remontu, wyposażenia oraz utrzymania domów i ogrodów. Około 4 miliony gospodarstw domowych, zlokalizowanych na wsiach i w małych miastach, zaopatruje się w placówkach sieci.

Sklepy Mrówka zlokalizowane są głównie w miejscowościach powiatowych i gminnych. W 2021 r. przychody całej sieci detalicznej Mrówka wyniosły 3,1 mld zł. A znajomość marki deklaruje ok. 72% Polaków.