43% Polaków zna markę Grupy PSB
Firma AT Research Sp. z o.o. zleciła Pentor Research International S.A. zrealizowanie w dniach 2 - 7 lipca 2010 roku badania mające na celu określenie znajomości marek i reklam sieci handlowych prowadzących sprzedaż materiałów wykorzystywanych podczas prac budowlano-remontowych. Badanie zrealizowane zostało na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1010 mieszkańców kraju w ramach cyklicznego sondażu Pentor - Bus. Realizowane było metodą bezpośredniego wywiadu kwestionariuszowego wspomaganego komputerowo CAPI. Próba miała charakter próby losowej, a badanie rozpoczynało się w 200 rejonach badawczych/ punktach startowych na terenie całej Polski.
Z przeprowadzonych badań wynika, że 43% badanych deklaruje znajomość marki Grupy PSB - wzrost o 7% w stosunku do zeszłego roku. A 19% zna sklepy PSB-Mrówka. A z reklamami Grupy PSB zetknęło się 28% badanych.