Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

Kaidar na XVII Lubuskich Targach Budownictwa i Wykończenia Wnętr

W dniach 20-22.02.2009 w Zielonej Górze odbyły się XVII Lubuskie Targi Budownictwa i Wykończenia Wnętrz, w których uczestniczyło ponad 100 wystawców w z kraju oraz kilkanaście firm z zagranicy. Wystawcy prezentowali materiały niezbędne do budowy, remontu oraz wykończenia zarówno domu jak i mieszkań. Wśród wystawców, jak co roku, znalazł się również skład PSB - KAIDAR z Zielonej Góry.
Na stoisku KAIDARU rozdawano materiały promocyjne m.in.: "Głos PSB", "Informator programu Buduj z PSB". Największym powodzeniem cieszyły się katalogi z projektami. Rozdano blisko 300 katalogów. W sumie przez trzy dni targowe KAIDAR nawiązał ponad 200 kontaktów do osób, które w najbliższych 6-ciu miesiącach są zainteresowane zakupem materiałów budowlanych.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się również pokazy praktyczne, które były prowadzone przez uczniów szkoły budowlanej (m.in. montaż kominów, murowanie ścian, tynkowanie, układanie tynków japońskich).

Targi odwiedziło ok. 10 000 osób. Fakt, że są to największe targi w zachodniej Polsce potwierdzają klienci, którzy przyjechali na targi z miejscowości położonych nawet 100 km od Zielonej Góry.

Na stoisku KAIDARU swoje produkty promowali główni dostawcy składu: LAFARGE GIPS, URSA, ROCKWOOL, KNAUF, IBF, TYTAN, SEMIN. Przedstawiciele tych firm chętnie odpowiadali na pytania zwiedzających i często na miejscu starali się pomóc rozwiązać problemy z jakimi przybywali zwiedzający.

Firma uważa targi za bardzo udane. Obok ogólnej promocji firmy i marki PSB udało się nawiązać wiele bardzo bezcennych kontaktów do klientów.